Rychlé vyhledávání
Počet nemovitostí v nabídce: 6
Novinky

Stránky ve výstavbě

5.2.2015 Stránky ve výstavbě... více »

Provozováno na realitním systému Realman
Nacházíte se: Úvod » Správa nemovitostí

Správa nemovitostí - nabízené služby

My v  OPIDUM - reality a.s. se zabýváme správou nemovitostí již více než 15 let. Začali jsme v roce 2006, kdy jsme spravovali developerský projekt Zahradky Kbely. Mezi další významné projekty později přibyly např. Obytný park Kbely centrum (kolaudace v roce 2009) nebo Rezidence na Hřebenkách (kolaudace roku 2015). Mezitím jsme převzali do správy několik dalších domů, kde se nám daří optimalizovat náklady a napravit mnohdy špatně počítané rozúčtování nákladů mezi jednotlivé vlastníky.

Níže uvádíme stručný seznam nabízených služeb. Nabídku Vám rádi vytvoříme nabídku řesně na míru Vašich potřeb a požadavků tak, abyste nemuseli hradit za služby, které nevyužijete.
Pokud budete mít o vytvoření takové nabídky zájem, prosím kontaktujte nás.
 

Technická správa

  • pravidelné kontroly funkčnosti objektu - četnost dle dohody
  • výměny žárovek a zářivek v rámci pravidelných kontrol domu (bez materiálu)
  • další opravy a údržby domu dle hodinové sazby – po autorizaci min. jednoho člena výboru nebo dle určeného mandátu
  • zajišťování pravidelných revizí dle příslušných předpisů
  • zajištění úklidu společných prostor domu, chodníků a ostatních přilehlých ploch vč. zimního úklidu dle platné vyhlášky
  • zajištění zahradnických prací (sekání trávníků, péče o ostatní zeleň)
  • přebírání prací provedených jinými dodavateli a kontrola faktur za tyto práce
  • konzultace a návrhy technických řešení v domě

Evidence a předpisy, vedení účetnictví

Data o bytových a nebytových jednotkách a jejich uživatelích jsou zpracovávána ve specializovaném softwaru SWAN Liberec.

  • vedení a aktualizace přehledné evidence vlastníků – na základě dodaných podkladů
  • vyhotovení měsíčních předpisů úhrad za plnění poskytovaná s užíváním bytu
  • návrh a zpracování změn předpisů úhrad za plnění poskytovaná s užíváním bytu v návaznosti na vyúčtování případně na žádost SVJ
  • kontrola a evidence úhrad předepsaných plateb
  • pravidelné zpracování upomínek dlužníkům
  • zpracování ročního vyúčtování záloh na služby vč. rozúčtování tepla a vody
  • zpracování rozdělení nákladů společného prostoru garáží a sklepů mezi jednotlivé spoluvlastníky
  • evidence fondu oprav, zpracování oznámení o výši čerpání z fondu oprav, návrhy na změny příspěvků
  • tisk evidenčních listů
  • vedení podvojného účetnictví SVJ (zpracování prvotních účetních dokladů, vedení zákonem stanovených účetních knih a evidencí)
  • evidence pohledávek a závazků (přijímání faktur od dodavatelů, vyhotovení odběratelských faktur, úhrady faktur apod.)
  • zajištění styku s bankovním ústavem, sestavení příkazů k úhradě, úhrady plateb z účtu
  • sledování stavu finančních prostředků na účtu SVJ
  • sestavení roční účetní závěrky a zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob (včetně sestavení výkazu zisku a ztrát, rozvahy a přílohy k účetní závěrce)
  • vytvoření zprávy o hospodaření 1x ročně na vyžádání výboru SVJ

Organizačně právní služby

  • uzavírání smluv a jejich dodatků s dodavateli jednotlivých služeb
  • organizační zajištění výběrových řízení na dodavatele akcí
  • zastupování při jednání s finančním úřadem a ostatními institucemi
  • příprava podkladů pro shromáždění SVJ
  • komunikace s pojišťovnou a zajištění řešení případných pojistných událostí na základě smlouvy o pojištění nemovitosti
  • základní právní poradenství pro výbor SVJ v oblasti nemovitostí

Mimo paušál nabízíme zpracování odměn členům výboru a zpracování mezd v rámci DPP, DPČ apod. dle nákladů externí firmy.